Camera's voor de ezeltjes bij Anegria
Bewakingscamera's ter bescherming van de opvangezeltjes bij Anegria vzw
Omdat we de laatste tijd meer en meer horen dat ezeltjes het doelwit zijn van laffe daden, willen we bewakingscamera's plaatsen om hen te beschermen. We vangen rond de 80 verwaarloosde en/of thuisloze ezeltjes op. Eén van de camera's zal ook als webcam gebruikt worden, zodat onze volgers op de website de ezeltjes kunnen bekijken. Wie helpt ons mee het bedrag bij elkaar te sparen ?
Campagne organisée pour:
Anegria vzw
Ezelopvangcentrum. Wij vangen verwaarloosde en/of thuisloze ezeltjes op.
Campagne organisée par:
Kristel Cromheeke
Dons
-
Karina Ponnet 500,00 €
Erg dat goede mensen voor zoiets moeten doneren om stoute mensen te kunnen betrappen. Ind… Erg dat goede mensen voor zoiets moeten doneren om stoute mensen te kunnen betrappen. Indien er geen stoute mensen zouden zijn zou dat geld voor eten, verzorging enz. kunnen dienen. Bedankt aan alle goede mensen die doneren voor de camera's.
sur 28/11/2025 -
Christine Cornelis 50,00 €
Met veel liefde voor onze ezeltjes! 💙🫏
sur 06/09/2025 -
Anonyme 75,00 €sur 05/09/2025
-
Agnès Becqué 200,00 €
We hebben elkaar nodig.
sur 01/09/2025 -
Wendy Verhoeven 10,00 €sur 31/08/2025