Auto afgebrand
Tijdens oud en nieuw is de auto van mijn schoonvader afgebrand. Hij had zijn autootje net helemaal in orde laten maken.
Campagne organisée par:
R.C. van Riebec
Dons
-
Anonyme 140,00 €sur 31/03/2026
-
Sander Cornelisse 50,00 €
Namens ons sterkte en hoop dat er nog wat bijkomt. Al doet iedereen 5 euro in je Facebook… Namens ons sterkte en hoop dat er nog wat bijkomt. Al doet iedereen 5 euro in je Facebooklijst....Goodluck!
sur 07/01/2025 -
Rosita Pipje 15,00 €sur 07/01/2025
-
Ingrid Matser 100,00 €
Heel veel sterkte en hopelijk snel een nieuw autootje ?? we denken aan jullie.
sur 06/01/2025 -
Arjan Van der Wulp 25,00 €sur 06/01/2025