Woningbrand Booischot

Woningbrand Booischot
Joke Smets

Ik heb een woningbrand gehad op 22 januari 2025. En ik ben alles kwijt. Vooral de emotionele dingen ben ik kwijt.

51 donaties
€ 1.228 van € 30.000 ingezameld

Op 22 januari zat ik op de rechtbank om uit elkaar te gaan met mijn ex. En ik kreeg telefoon van de politie dat men huis in brand stond. Al een geluk was er niemand thuis. En de dieren zijn ook ongedeerd.    Ik draai nu voor alles alleen op. De rekeningen, lening enzo… Het is zwaar maar ik wil vooruit blijven gaan. Maar het is echt wel enorm moeilijk. Ik besef elke dag meer en meer wat ik allemaal kwijt ben. Vooral de emotionele dingen van mijn grootouders. Zoals hun oude foto's, mijn grootmoeder haar naaigerief… Lieve mensen als jullie willen mogen jullie altijd een donatie doen… ik houd me sterk…  Dank u.

op 18-02-2025 gestart
9866x bekeken

Actie georganiseerd door:

Joke Smets

Joke Smets

51 donaties
€ 1.228 van € 30.000 ingezameld

Donaties

  • Glen Willekens € 50,00
    op 28-02-2025
  • Anoniem € 100,00

    Wij hebben zelf ooit een brand meegemaakt; gelukkig woonden wij er op dat moment niet mee… Wij hebben zelf ooit een brand meegemaakt; gelukkig woonden wij er op dat moment niet meer, maar ik kan mij er dus iets bij voorstellen. Heel,veel sterkte gewenst!

    op 25-02-2025
  • Anoniem € 20,00
    op 24-02-2025
  • Anoniem € 10,00
    op 23-02-2025
  • Anoniem € 20,00
    op 21-02-2025
Toon alle donaties
op 18-02-2025 gestart
9866x bekeken
 
Andere acties in: Brand
Misbruik melden