Voedselbank vraagt steun

Voedselbank vraagt steun

Wij zouden graag kerstpakketten bij een sparen voor onze gezinnen en ook graag nieuw transport (gecoold) om voeding te halen

4 donaties
€ 60 van € 150.000 ingezameld

Wij zijn een zelfstandige voedselbank die geen subsidies krijgt van de overheid. Wij hebben elke week een 200 gezinnen die wij helpen met voeding daarom dat wij eens graag een extraatje willen doen voor onze mensen het “Kerstpakket” zodat zij ook een fijne kerst hebben.

Voor het vervoer moeten wij een gecoold cabionetten hebben om alles fris te houden in de zomer en onze cabionetten zijn versleten.

Daarom onze vraag help ons met het nodige alle hulp is welkom.

Alvast bedankt 

op 19-01-2024 gestart
350x bekeken

Actie georganiseerd door:

Theresia Van Eynde

Theresia Van Eynde

4 donaties
€ 60 van € 150.000 ingezameld

Donaties

  • Anoniem € 20,00
    op 03-02-2024
  • Anoniem € 20,00
    op 29-01-2024
  • Lissy Curado € 10,00
    op 29-01-2024
  • Anoniem € 10,00
    op 21-01-2024
op 19-01-2024 gestart
350x bekeken