Voedselbank vraagt steun
Wij zouden graag kerstpakketten bij een sparen voor onze gezinnen en ook graag nieuw transport (gecoold) om voeding te halen
4 donaties
€ 60 van € 150.000 ingezameld
Wij zijn een zelfstandige voedselbank die geen subsidies krijgt van de overheid. Wij hebben elke week een 200 gezinnen die wij helpen met voeding daarom dat wij eens graag een extraatje willen doen voor onze mensen het “Kerstpakket” zodat zij ook een fijne kerst hebben.
Voor het vervoer moeten wij een gecoold cabionetten hebben om alles fris te houden in de zomer en onze cabionetten zijn versleten.
Daarom onze vraag help ons met het nodige alle hulp is welkom.
Alvast bedankt
op 19-01-2024 gestart
350x bekeken
Actie georganiseerd door:
Theresia Van Eynde
4 donaties
€ 60 van € 150.000 ingezameld
Donaties
-
Anoniem € 20,00op 03-02-2024
-
Anoniem € 20,00op 29-01-2024
-
Lissy Curado € 10,00op 29-01-2024
-
Anoniem € 10,00op 21-01-2024
op 19-01-2024 gestart
350x bekeken
Andere acties in:
Goede Doelen
Misbruik melden