Vandalisme auto
Vandalisme wagen
9 donaties
€ 270 van € 1.000 ingezameld
Hoi iedereen,
Op zondag 20/07/2025 werd mijn wagen 's avonds gevandaliseerd. 2 banden (rechts voor en achter)werden brutaal lek gestoken.
Hierdoor dienen alle 4 de banden vervangen te worden.
Verder werd de volledige zijkant en achterkant vol gespoten met fluo gele graffitiverf.
Ook zal de graffiti op een correcte manier door een carrossier verwijderd worden.
de verzekering dekt niet de volledige reparatiekosten.
Daarom probeer ik mensen te vinden die me misschien financieel een klein beetje op weg kunnen helpen om mijn 3 jarige Chrisje weer veilig op de baan te krijgen.
op 25-07-2025 gestart
3077x bekeken
Actie georganiseerd door:
Marlies Moyaert
9 donaties
€ 270 van € 1.000 ingezameld
Donaties
-
Anoniem € 90,00op 20-01-2026
-
Anoniem € 10,00op 13-08-2025
-
Anoniem € 5,00op 08-08-2025
-
Anoniem € 100,00op 30-07-2025
-
Anoniem € 25,00op 26-07-2025
op 25-07-2025 gestart
3077x bekeken
Andere acties in:
Diefstal / Fraude / Vandalisme
Misbruik melden