Valhelm ten gevolge van epilepsie
Onze dochter heeft een valhelm nodig ten gevolge van haar epilepsie.
Onze dochter heeft een valhelm nodig ten gevolge van haar epilepsie .
maar door een lange ziekenhuis opname van onze dochter is onze reserve op . Ze wilden medicatie afbouwen en een andere opstarten maar dat heeft voor een heel heftige lange periode gezorgd met een lange opname .
nu zien we een nieuwe soort aanvallen waarbij onze dochter als een stijven plank voorovervalt meerdere malen per dag .
waardoor we al vele dokters en ziekenhuis bezoeken hebben mogen doen .
deze helm kan haar helpen om minder kwetsuren en blauwe plekken voornamelijk in der gezichtje te doen .
Actie georganiseerd door:
De Brabander Stefanie
Donaties
-
Anoniem € 150,00
Sterkte!
op 23-11-2024 -
Cees Prenger € 10,00
Voor ilianatje
op 20-11-2024 -
Stephanie ..... € 20,00
Alles voor deze kleine meid ?
op 20-11-2024