Steun voor onze dierenvoedselbank

Steun voor onze dierenvoedselbank

Wij zijn Cynthia en Penny, wij zijn al 8 jaar bezig als dierenvoedselbank. Nu gaan wij ons inschrijven als anbi stichting.

42 donaties
26%
€ 780 van € 3.000 ingezameld

Na 8 jaar onder een andere naam een dierenvoedselbank gerund te hebben, is het tijd om verder te gaan onder eigen beheer. Wij helpen mensen die door omstandigheden moeite hebben om hun huisdieren te eten te geven. Dit doen wij dus al jaren met veel liefde, en onze clienten kunnen niet zonder ons. Nu willen wij ons dus inschrijven bij de kvk via de notaris. 

Maar daarvoor is geld nodig. Waarvoor is er geld nodig?

-inschrijving notaris

-kosten loods a 125 per maand

-eventueel flyers en banners.

Voer krijgen wij al 8 jaar lang van onze geweldige donateurs die 100% achter ons staan. En das meestal voldoende voor al onze clienten. Leeuwarden alleen al help zo'n 50 katten en 36 honden, diverse knagers en vogels per maand.

Cynthia en ik doen dit naast ons werk, vele uren gaan erin zitten, alsmede ook benzine kosten wat we zelf voor ons rekening nemen.

De extra kosten die er nu nodig zijn kunnen wij gewoon niet zelf betalen, vandaar het verzoek om steun. Om goed van start te kunnen zijn wij met 3000 het eerste jaar gedekt. 

op 18-12-2023 gestart
1351x bekeken

Actie georganiseerd door:

penny nienhuis

penny nienhuis

42 donaties
26%
€ 780 van € 3.000 ingezameld

Donaties

  • natasja Hermsen € 5,00

    Ik vind het super wat jullie doen voor dier en mens. Zelf ben ik dolblij met dierenvoeds… Ik vind het super wat jullie doen voor dier en mens. Zelf ben ik dolblij met dierenvoedselbank Enschede van daar dat ik jullie super graag help.

    op 27-12-2023
  • Jan Duinkerken € 25,00

    Topperrrrrs

    op 26-12-2023
  • Chris Jaeger € 5,00

    Groetjes uit Dokkum.

    op 25-12-2023
  • Angie Verstuyft € 10,00

    Jullie doen dit super ❤️

    op 24-12-2023
  • Jelmer De boer € 10,00
    op 23-12-2023
Toon alle donaties
op 18-12-2023 gestart
1351x bekeken