Rijbewijs Halen.
Ik zou heel graag mijn rijbewijs willen halen. Ivm ik een uitkering heb is het heel lastig. ik waardeer de hulp heel erg.
0 donaties
€ 0 van € 3.500 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
op 24-02-2025 gestart
62x bekeken
Actie georganiseerd door:
Demi Dessart
0 donaties
€ 0 van € 3.500 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
op 24-02-2025 gestart
62x bekeken
Andere acties in:
Wens
Misbruik melden