Moto gestolen
Ik vraag zeker niet om grote bedragen te storten maar alle kleine beetjes helpen wel om hem weer zijn passie uit te oefenen.
Hey allemaal. Ik ben Shania, vriendin van Gillis. Het is namelijk zo dat zijn moto is gestolen van woensdag nacht op donderdag nacht. Enorm spijtige zaak want hij werkt hier zo hard voor. Het is een moeilijke tijd dus sponsors zoeken vergt enorm werk en het cross seizoen gaat bijna van start. Het is zijn passie en uitlaatklep. Ik probeer dus via deze weg om gewoon kleine beetjes bij elkaar te rapen. Ik ga zeker geen grote bedragen vragen! Maar alles helpt natuurlijk! Alvast dankjewel om even de moeite te doen om te luisteren naar ons verhaal!
Actie georganiseerd door:
Shania Conard
Donaties
-
Frank Desmet € 25,00
#ollesvoedetente
op 18-02-2025 -
Stephanie L € 25,00op 16-02-2025
-
Mx fotograaf Leon Van der lee € 25,00
Alle beetjes helpen
op 16-02-2025 -
Brigitta Herremans € 25,00op 16-02-2025
-
Ludo Lupo € 50,00op 16-02-2025