Meer hulp aan slachtoffers van de aardbeving

Meer hulp aan slachtoffers van de aardbeving
Pembe Bayrak

We zijn de slachtoffers niet vergeten! Er is nog steeds hulp nodig, vooral in afgelegen dorpen waar hulp moeilijk aankomt.

40 donaties
€ 1.470 van € 25.000 ingezameld

Ik ben Pembe en kom uit Turkije, Pazarcik/ Kahramanmaras. Ook dit gebied heeft veel schade door de aardbeving. Helaas heb ik ook veel familieleden verloren. In februari was ik daar en heb veel leed en hulpeloosheid gezien. Niet alleen in mijn eigen dorp maar ook in nabij gelegen dorpen waar hulp moeilijk terecht komt. 

Met hulp en inzet van vrienden en kennissen hebben we zoveel mogelijk hulp aan goederen, geld en voedsel uitgedeeld in februari en maart. Maar de realiteit is dat er nog steeds veel behoefte is. 

Mensen wonen nog steeds in tenten in vreselijke omstandigheden. Ontzettend veel kinderen die geen speelgoed meer hebben, geen kleding en hun ouders die in een stressvolle situatie zitten. De hete zomer komt er aan en dus ook andere zorgen.

Met het ingezamelde geld wil ik speelgoed, klamboes, kleding, schoenen en financiele ondersteuning bieden aan mensen die in de omgeving van Pazarcik wonen. Het gaat om 6 dorpen in de omstreek.

Helpen jullie mij om deze mensen te helpen? Alle kleine beetjes tellen mee.

op 24-05-2023 gestart
892x bekeken

Actie georganiseerd door:

Pembe Bayrak

Pembe Bayrak

40 donaties
€ 1.470 van € 25.000 ingezameld

Donaties

  • Anoniem € 30,00
    op 06-07-2023
  • Anoniem € 5,00
    op 06-07-2023
  • Anoniem € 20,00
    op 06-07-2023
  • Anoniem € 50,00
    op 05-07-2023
  • Anoniem € 50,00
    op 05-07-2023
Toon alle donaties
op 24-05-2023 gestart
892x bekeken