Marleen wandelt voor EDS
Marleen Hendrickx wandelt de Dodentocht als steunactie voor EDS, de ziekte waaraan haar nichtje Lisa Hendrickx lijdt.
Marleen wandelt dit jaar de Dodentocht voor haar zieke nichtje, dat lijdt aan Ehlers-Danlos Syndroom (EDS). EDS is een zeldzame bindweefselaandoening waarbij het lichaam onvoldoende stevig collageen aanmaakt. Dit kan leiden tot pijnlijke gewrichten, vermoeidheid, ontwrichtingen en andere gezondheidsproblemen die het dagelijks leven sterk beïnvloeden.
Met haar deelname aan de Dodentocht wil Marleen niet alleen haar nichtje steunen, maar ook meer aandacht vragen voor deze vaak onzichtbare ziekte. Elke stap die ze zet, draagt ze op aan haar nichtje en aan iedereen die dagelijks met EDS moet leven.
Actie georganiseerd door:
Marleen Hendrickx
Donaties
-
Annette Grimbers € 25,0012 uur, 5 minuten geleden
-
Eric lutje Thys € 50,00
Succes , een mooi initiatief. Het gaat je lukken Marleen wij 🤞👍🤞👍🤞👍
1 dag, 1 uur geleden -
Karin Tops € 30,001 dag, 4 uur geleden
-
Tim Vannerom € 20,00
Veel succes ! Ga je goed doen !
1 dag, 5 uur geleden -
Alexandra Heymans € 20,00
Succes!
1 dag, 5 uur geleden