Man met NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) wil op pad

Man met NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) wil op pad

Hoi hoi, mijn naam is Henrie & ik heb jullie hulp nodig!

29 donaties
36%
€ 725 van € 2.000 ingezameld

Hallo allemaal 

Ik ben vanaf geboorte spastisch invalide door zuurstoftekort en hersenbloeding kort na de geboorte

Ik had gespaard voor leuke uitjes zoals festivals, tractorpulling, terrasbezoek en een mogelijke vakantie. Ik woon in een zorginstelling met hoge lasten en ben afhankelijk van een uitkering. Daarom is het sparen voor mij lastiger te realiseren. Uiteindelijk is het mij gelukt om € 800,= te sparen. Deze uitjes zijn dé hoogtepunten in mijn leven

Wie o wie wil mij hiermee helpen om deze uitjes te realiseren?

Bij voorbaat hartelijk dank!!

Groetjes, Henrie (en begeleider van de zorginstelling)

op 19-02-2024 gestart
1568x bekeken

Actie georganiseerd door:

Henrie Verschuur

Henrie Verschuur

29 donaties
36%
€ 725 van € 2.000 ingezameld

Donaties

  • Leo Weenink € 50,00
    op 03-07-2024
  • Geurt Van Leeuwen € 15,00
    op 12-03-2024
  • Anoniem € 15,00
    op 01-03-2024
  • Mees Van Dijk € 40,00

    Ballonteam Wessel

    op 29-02-2024
  • Anoniem € 20,00
    op 27-02-2024
Toon alle donaties
op 19-02-2024 gestart
1568x bekeken