Kapotte distributieriem Dierenambulance

Kapotte distributieriem Dierenambulance
Marja van Gessel

En toen stond de auto ineens stil. Distributieriem kapot. Gelukkig geen kapotte motor.

42 donaties
35%
€ 1.060 van € 3.000 ingezameld

En toen stond onze dierenambulance ineens stil. Weggesleept door de garage en daar bleek de distributieriem kapot te zijn, gelukkig niet het motorblok, maar ook dit blijkt een enorme klus te zijn, sommige onderdelen zitten vast en moeilijk te demonteren. De ambulance, een Ford, heeft er pas 200.000 km. opzitten , dus de moeite waard om te repareren. Helpt u ons mee dit financieel waar te maken? Dat zou heel fijn zijn. 

op 27-10-2025 gestart
957x bekeken

Actie georganiseerd voor:

Stichting Dierenhulp Dierenambulance Tiel

Actie georganiseerd door:

Marja van Gessel

Marja van Gessel

42 donaties
35%
€ 1.060 van € 3.000 ingezameld

Donaties

  • Anoniem € 10,00
    op 01-11-2025
  • Anoniem € 5,00
    op 01-11-2025
  • Mirjam Zeegers € 25,00
    op 01-11-2025
  • Anoniem € 10,00
    op 01-11-2025
  • Sanna Stinkt € 5,01

    <3

    op 31-10-2025
Toon alle donaties
op 27-10-2025 gestart
957x bekeken
 
Andere acties in: Dieren
Misbruik melden