Huis van Jody en haar kinderen afgebrand

Huis van Jody en haar kinderen afgebrand

Het huisje van Jody en haar twee zoontjes is afgelopen zaterdagmorgen compleet verwoest door brand ! Ze hebben niks meer !

14 donaties
€ 1.150 van € 100.000 ingezameld

Jody woonde na haar scheiding samen met haar zoontjes sinds een jaar in een vakantiehuisje in Rekem .. dit is zaterdagmorgen compleet verwoest !!zie krant HBvL  Alles is in rook opgegaan.. in tijd van 10 minuten was het hele huisje verwoest ! gelukkig waren de  zoontjes op weekend bij de papa .. ze verblijft nu zolang bij haar mama maar ze hebben nog geen extra paar kleren meer van hunzelf .. help aub zodat ze t huisje terug kan laten opbouwen en ondertussen wat rust met haar kindjes kan vinden 

op 05-09-2022 gestart
1574x bekeken

Actie georganiseerd door:

Alexandra  Cremers

Alexandra Cremers

14 donaties
€ 1.150 van € 100.000 ingezameld

Donaties

  • Miren Cals € 100,00

    Als vroegere bezitter van een vakantiehuisje kwam mij dit bericht ter ore. Ik wil graag e… Als vroegere bezitter van een vakantiehuisje kwam mij dit bericht ter ore. Ik wil graag een donatie doen voor de mama met de kindjes.

    op 19-12-2022
  • Richard Starmans € 25,00
    op 18-12-2022
  • Anoniem € 25,00
    op 04-10-2022
  • Joris Steppe € 50,00

    Lieve Joe, ik wens je veel succes met de heropbouw. ?

    op 10-09-2022
  • Anoniem € 50,00

    Knoevel

    op 09-09-2022
Toon alle donaties
op 05-09-2022 gestart
1574x bekeken