Help de ex-uitbater Alex van café De Overkant!
Gesloten door de gemeente, wel kosten maar geen inkomsten!
De gemeente heeft besloten om het café te sluiten voor 6 maanden door een incident van een “klant”.
Het bezwaar is nog niet behandeld.
Geen inkomsten (o.a. Carnaval) maar de kosten lopen wel door. Alex die ik heb meegemaakt als een hardwerkende jonge ondernemer kan deze financiële klap niet hebben en verdient deze ook niet! Vandaar deze actie om voor hem hoop ik de financiële pijn te verzachten. De Overkant zal er niet mee terugkomen maar misschien kunnen we wel iemand helpen die voor ons klaar stond!
Actie georganiseerd voor:
Alex van café de Overkant
Actie georganiseerd door:
Roger Van Loo
Donaties
-
Jos Ruiters € 10,00
Veel wijsheid en een overdosis nieuw geluk toegewenst.
op 03-03-2026 -
Damy De Visser € 50,00
💃💃
op 03-03-2026 -
Kim Rademacher € 25,00
🫶
op 02-03-2026 -
William Simons € 5,00op 02-03-2026
-
Ann van der Schoor € 25,00
🤎
op 01-03-2026