Heb geen boodschappen meer aub wie kan iets missen

Heb geen boodschappen meer aub wie kan iets missen

Ben uit de ziektewet gegooid en totdat een uitkering binnen is duurd ca 6 weken in de nl.

0 donaties
€ 0 van € 100 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Zou iemand mischien een euro kunnen missen en of beter wat boodschapjes.ik bedank u uit mn hart. Ed van den berg

op 04-07-2022 gestart
278x bekeken

Actie georganiseerd door:

Ed Van den berg

Ed Van den berg

0 donaties
€ 0 van € 100 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 04-07-2022 gestart
278x bekeken
 
Andere acties in: Hulp
Misbruik melden