Heb geen boodschappen meer aub wie kan iets missen
Ben uit de ziektewet gegooid en totdat een uitkering binnen is duurd ca 6 weken in de nl.
0 donaties
€ 0 van € 100 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
Zou iemand mischien een euro kunnen missen en of beter wat boodschapjes.ik bedank u uit mn hart. Ed van den berg
op 04-07-2022 gestart
278x bekeken
Actie georganiseerd door:
Ed Van den berg
0 donaties
€ 0 van € 100 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
op 04-07-2022 gestart
278x bekeken
Andere acties in:
Hulp
Misbruik melden