Camera Wim Van Wambeke
Door een incident is de camera van Wim kapot, laten we hem samen steunen uit dankbaarheid voor zijn bijdrage aan de scene!
Als er één icoon is in de Gentse (en ver daarbuiten) rave scene is het wel Wim Van Wambeke.
Al jaar en dag legt hij alle beste herinneringen uit het nachtleven vast op beeld en film, uit liefde voor muziek.
Door een jammerlijk incident met een laser is de sensor van zijn camera (Canon EOS R6) ingebrand en dus ook kapot.
Laten we hem samen steunen met elk een klein bedrag om hem zo te bedanken voor zijn bijdrage aan onze geliefde scene zodat we nog lang mogen genieten van alle mooie herinneringen die hij vastlegt.
Bedankt.
Actie georganiseerd voor:
Schtampf
Raving in style since 2012.
Actie georganiseerd door:
Kevin De Clercq
Donaties
-
Ben Van loo € 10,00op 17-09-2022
-
Kevin Dop € 25,00
?
op 16-09-2022 -
Geoff Van kerckvoorde € 104,00
Van ganser harte, Groeten Vibes Kitchen crew.
op 16-09-2022 -
Wolf Verhoeven € 10,00op 16-09-2022
-
Wence Van Der Meersch € 20,00op 16-09-2022