Belastingen. Is er dan niemand die helpen wil ???

Belastingen. Is er dan niemand die helpen wil ???

Help! Ik kreeg een heel zware belastingbrief na stopzetten van mijn zelfstandig statuut.

0 donaties
€ 0 van € 5.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Dit is een ernstige en eerlijk oproep … Niet alleen geef ik al 3 jaar quasi mijn volledig loon af aan schuldeisers van mijn voormalig zelfstandig statuut - ik heb de zaak moeten verkopen met veel verlies - maar kreeg ik onlangs een enorm zware belastingbrief te verwerken. Ik zie de bomen door het bos niet meer ! Dit is onhoudbaar. Ik heb me vele jaren kapot gewerkt voor niks ! En de staat pakt me ook nog es alles af. Wil jij me aub helpen ? elke euro is meer dan welkom.  Mensen die een groot bedrag willen schenken mogen me altijd contacteren om m’n situatie te bekijken 

op 27-04-2023 gestart
220x bekeken

Actie georganiseerd door:

Ano Niempje

Ano Niempje

0 donaties
€ 0 van € 5.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 27-04-2023 gestart
220x bekeken
 
Andere acties in: Hulp
Misbruik melden